پیام سایت: #بهبود_زندگی_شما

خدمات نصب و گارانتی

شرکت تولیکا با سازماندهی غیر متمرکز ارکان خود، ضمن رعایت استراتژی های متمرکز، سازمانی مستقل جهت گارانتی و هماهنگی نصب و خدمات پس از فروش ایجاد نموده است. این سازمان با تکیه بر اصول مدیریت ارتباط مشتری، تامین رضایت مشتریان را ماموریت اصلی خود می داند. این سازمان عهده دار ارائه خدمات  نصب، خدمات پس از فروش و انجام خدمات و سرویسهای دوره ای می باشد.

روند برگرداندن کالا و یا تعویض محصولات در صورت ایراد تولیدی تا ٧ روز بعد از نصب امکان پذیر است، و گارانتی‌ محصولات به صورت ۲ ساله می‌باشد.

از آنجائیکه طیف محصولات تولیدی شرکت بسیار وسیع است، لذا تنها راه کنترل و پردازش درخواست مشتریان، به هنگام تحویل و پس از تحویل کالا استفاده از سیستم و تکنولوژی می باشد که پیاده سازی آن مراحل پایانی خود را طی می کند.


تلفن های تماس :

35412225 - 0511 (ساعت تماس: ٨ الی ١٦)

35412700 - 0511 ( داخلی ١٧٠)

09374343202 (ساعت تماس: ٨ الی ٢٠)